Bushumör




Shuu sötisar!Idag så gjorde jag mig iordning sen stack jag till bha och träffa Mariss.Vi köpte en macka och dricka sen gick vi till Södra bergshamra och där träffade vi på Jessica och Julia.Vi busplingande och osv,alla var på "bushumör" haha.Efter några timmar så var jag tvungen att dra hem för att ge mat till Lisas kissemisse(Catwomen som jag kallar henne)men jag kom inte in!Polislåset var helt..Inga ord,jag var tvungen att ringa mamma så hon fick komma,ringa förvaltaren men vi bestämde med Lisas pappa att vi skulle ge Catwomen torrfoder genom brevlådan.Jag kommer säkert framstå som världens sämsta kattvakt?Men det var inte mitt fel!Sen har har jag bara varit hemma och chillat. I miss Lisa!
OBS!Det är sällan jag lägger in knasiga bilder på mig så håll utkik.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback