danmark




HAH! nu jävlar ska jag berätta , måste göra det nu . Anars kommer det aldrig bli gjort ^^ ska göra det lite kort
Vi bila ner dit (ILOVEBIL) som sakt skulle jag ner dit med familjen , så kom vi fram packa upp lite och åkte till stan .
Jätte fint , solen lös och det kändes verkligen som vår , eller sommar ska man säga , alla gick typ med shorts och tshirt :o Fast jag frös lite (a)
Som tur hade vi en tv , jag dela rum med min bror . Sängarna va sköna men VARMA!! jätte varma :)
så jag kunde typ inte sova , vaknade flera gånger .
Andra dagen visste vi inte vad vi skulle göra , vi ´satt och diskutera det under frukosten , sen bestämde vi oss för nått .
När vi kom ut till bilen ser vi att nån har krossat våran bil ruta , hihi och 6 bilars till . de tog bara pappas nycklar x)
så drog jag och mamma till ett köp centrum (DET VA ENORMT),medans min bror och pappa skulle hitta nån grej att byta glas .men de hitta inget
efter det drog till två museum och titta på den hära sjöjungfrun , vet ni vilken jag snacka om ?(a)
1000 år dit :) sen åkte vi hem
lite kort om danmark ^^

Love lisa





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback