Lisa kommer hem idag!



Bilder från igår(sorry för dålig bild kvalit)
Halloj läsare som aldrig skriver kommentarer!haha.Igår gick jag på middag med mami och mina systar plus med Cindy.Tanken var att jag skulle skriva när jag kom hem men jag orkade inte.Jag rekomenderar det stället. "krogen" heter Grill och den ligger på drottninggatan.Vi kom hem vid 10 tiden.Som ni ser på rubriken så kommer min älskling hem idag!Jag saknar henne sjukt mycket.Idag så händer det inte så mycket,kanske,bara kanske kommer träffa Lisa.Men jag ska iallafall springa idag.Strax faktiskt.Ska sätta på min jogging kläder och ta hörlurarna ut sen är det bara att köra igång. /H


kommenterad av: elin

är det alkhol i din drink?

2009-04-15 @ 20:43:42
kommenterad av: Lisa & Hanna

Nej ?

2009-04-22 @ 15:20:18
URL: http://ecnore.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback