Mindre ego bilder nu!


Hände inte så mycket idag.Jag och Lisa drog till ungdomsmottagningen vid halv 10,kom dit någora minuter försent men det gjorde inget.Vi var där ett bra tag.Jag vill helst inte gå in på det hela.Efter besöket så gick upp till en stor kulle.Jag bara tänker hur på sommaren,när man kan sitta där med några vänner och en engångsgrill.Ge mig sommar!!Sen åkte vi hem till mig.Åt lite,spelade och sen bråkade vi litegran.Vi bråkar jämt haha.Vi är som tvillingsystrar,jag undrar inte om vi våre adopterade?Vad tror ni?:o.Efter det så drog vi ut,köpte lite godis till mitt påskägg,pratade med Mariss i luren sedan lekte vi litegran.Haha!No dirty.Men Lisa slog sig i huvudet,skulle ha filmat,såg sjukt kul ut.Vi var ute en liten stund till.Vi pratade litegran sen gick vi varsit håll i några minuter tills Lisa ringer mig och ber mig komma för hämta nycklen till hennes lägenhet,ska passa hennes katt.Åh ja Lisa åker imorgon.Hur ska jag klara mig?!Sen jag var påväg hem så började några snorungar bråka med mig,bli så trött på såna..Oj såg att det blev lite långt inlägg så får avrunda nu./H ps.Ska börja ta mer kort och mindre ego bilder.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback