musikal


the eye , mihi

hejhej , tänkte berätta om vad vi har gjort idag , jo vi åkte till en musikal med klassen ( bristol )
Den va inte värsta sämsta , men jag giller inte musikaler så den va ganska lång tråkig för mej :D
sen drog jag hem och pluggade . MIN MOBIL ÄR KNAS :(
Asså vissa knappar funkar inte och om t.ex klicka på femman så öppnas menyn och de är väldigt sega oxå.
hahah och så råka jag stänga av min mobil och min pinkod innehöll 5 och femman funka inte så . men du är den okej :D
så den ska in på lagning och jag ska in i sängen och titta på tv , hihi
ha det bra ! :D

puss , flickan med leendet (lisa)

kommenterad av: tilda

Vart låg musikalen?

2009-04-23 @ 19:45:35
kommenterad av: Lisa & Hanna

Sundbyberg , som jag sa bristol :d

2009-04-23 @ 19:56:13
URL: http://ecnore.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback