This is dedicated to you


Tack för att du finns.Jag kanske inte alltid visar att jag uppskattar dig men det gör jag!9 år med har varit fantastiskt ska du veta.Jag klarar mig inte utan dig.Jag vet att du alltid finns här för mig och likaså jag för dig.Du vet hur mycket du betyder för mig. 
ps.Undvik mitt "fuckface" och ni som inte
fattar så är det en mycket gammal bild mig och Lisa

Idag så drog jag och Lisa till Bha(Bergshamra) för träffa Mariss.Vi köpte lite godis, var ute och frös en stund,gick till Ica för att värma hos sedan gick vi hem till Mariss för att spela kortlek men vi tyckte det var roligare att räkna Mariss pengar hih.Hon är rik men aldrig använder hon dom?.Sen vid kvart i fem ungefär så satt jag och Lisa på bussen hem för jag skulle till träningen med mami och Stella.Ganska tråkigt denna gång,svättades inte en droppe,nej jag gillar dom andra passen mycket bättre!Jag och mamma pratade i bilen om besöket till ung.d som jag ska göra imorgon med Lisa.Sen pratade vi lite mer när vi kom.Sedan har jag inte gjort så mycket mer förutom att ha saknat pappa.Han är i London med Aik./H




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback