Vi är fattiga på kommentarer


Dagen outfit.
Vitt linne-Indiska
Randig tröja-H&M
Jacka-H&M
Jeans-Bikbok(Nikas) dock så hade jag tights på mig idag också


Hejsan svejsan.Måste börja med och säga att ni är verkligen sämst på att skriva kommentarer.Bloggen blir faktiskt roligare om ni kommenterar litegran.
Inget speciellt nytt har hänt idag förutom att jag inte längre ligger efter i matten.Det känns som att matten börjar gå bättre för mig.Jag har aldrig riktigt lärt mig matte.Jag gick i en skola,en "förorts skola".I den avdelningen som jag gick i var bara skrik och bråk.Visst det var kul men nu efter så har jag fått tagit igen allt som jag aldrig riktigt lärt mig.Men o andra sidan så tycker jag att jag är rätt duktig i plugget det är bara matte jag har mest svårt för men det kommer ;)/H

kommenterad av: Lina

vilken skola?

2009-04-22 @ 17:23:21
kommenterad av: Tilda

Då kommenterar jag da

2009-04-23 @ 19:45:06
kommenterad av: Hanna & Lisa

Vadå vilken skola? Om du frågar vilken skola jag går i så är det Bergshamra,som Lisa går också då i.

2009-04-23 @ 19:55:19
URL: http://ecnore.blogg.se/
kommenterad av: Hanna & Lisa

Haha tackar.Du kan göra det oftare hih :)

2009-04-23 @ 19:56:10
URL: http://ecnore.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback