Influensan igen.


Godmorgon sötisar.Sitter här och med en härlig kopp te som ska tydligen lindra min onda hals.Jag har fått influensan igen!*suck*.Febern har stigit upp till 40 grader.Jag är rädd att jag kanske blir så sjuk att jag kanske måste åka in till sjukhuset för det är väl inte normalt att få influensan igen direkt efter man har redan haft den?Och Sara stackarn fick åka in till sjukhuset igår tydligen för hon var så pass sjuk.Tycker verkligen synd om henne.Men jag hoppas att jag ska kunna åka till skolan imorgon. Missade två prov förra veckan när jag var sjuk då också.Ska fortsätta dricka mitt te och chatta lite med Jossi.Sedan ska jag nog gå och lägga mig.Vaknade halv 4 imorse./Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback