My lovely grandpa


Ska väl börja med att "säga" att jag sitter här och hostar för fullt så jag får ont i ryggen och lungorna så mamma ska fixa tid hos doktorn imorgon.Knasigt nog så vill jag gå till skolan?haha.Men jag får inte lämna lägenheten förns jag har blivit 100% frisk säger mina kära föräldrar förutom när jag ska till doktorn hihi.Har träffat Lisa bara 4 dagar?På två veckor nu.Känns underligt.Träffar ju henne annars varje dag.Jaja lika bra att få vänta ett litet tag till,tills jag blir frisk så jag kan träffa henne och några till utan att vara på risken att bli sjuk igen.Idag så vaknade jag halv 7,jobbigt att inte kunna sova länge när man är sjuk.Ja sen har jag bara tagit det lungt och försökt återhämta mig så bra som möjligt.Efter någon timme så ringer min underbara "farfar".Han är hur snäll som helst!Och en grej till jag har letat efter en resa till mig och Stella.För vi ska nämligen åka utomlands i år igen.Sedan i september igen med mamma och pappa.Det ska bli kul./Hanna





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback