Våren på G





tjululu . våren är på G
jag gick ut och tog lite kort innan träningen . shit det va många blommor som börjde komma fram under den mörka och kalla marken ,
snön har fortfarande inte smält eller den har det men inte allt det ligger små högar här och dära .
idag va det sista dagen i ishallen (sundbyberg) så vi ska dra över till stora mossen och ha träning två dagar i veckan , iställt för tre eller fem som vi hade på sista tiden .
men nästa vecka har vi bara en träning
tänkte skriva upp min vecka ¨
juste  vi har gått över på sommar tid , hihi

måndag : göra min ryska läxa , DET ÄR ETT MÅSTE!  anars blir den aldrig gjord
tisadag : plugga till musik om provet , hihi (a)
onsdag : min och hannas 9 årsdag ! hurra hurra , blir firande
torsdag : träning , måste får reda på vilken tid
fredag : fredag = slapp dag , en beck film och smått& gott PÅSKLOOOOV!
lördag : OMG , jag måste sova ut , har inte fått göra det på flera dagar ;'(
söndag : jag vet inte , får hitta på nått med hannapanna

puss lisa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback