doktorn imorgon


Rubriken säger det
.Jag ska till doktorn imorgon. Ska få tillbaka svaren ännu en gång om jag har struma.Ni som inte vet vad det är så kan jag inte säga mycket.För jag vet så lite själv. Men själva "adams äpplet" är större än andras och att man inte kan gå upp i vikt så fort eller att man har svårt att gå ner i vikt.Men eftersom min  farmor och mina äldre systrar har det så måste jag titta om jag har det.Jag har några tecken på att jag har struma
* Tappar hår
* Fryser lätt
* Känns som en liten boll i halsen.
Dom tre tecknen har jag.Jag testade mig för ett år sedan men doktorn så att jag aldrig kunde få sjukdomen.
Men en annan doktor säger att det finns en stor risk att struman har börjat.Så det är lika bra att testa sig igen. /Love from Hanna ps. Så kan det se ut men man kan ha mindre eller mycket större.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback